Cílem je předávat potřebné informace k rozvoji, podpoře a profesionalizaci neziskových organizací.
Jak projekt funguje? Pořádáme:
vzdělávací akce (v případě školení např. pro MAS není problém realizovat jednu akci ve více variantách pro různé cílové skupiny: např. školy, obce, neziskovky apod.)
setkání, v rámci kterých dochází ke vzájemné podpoře, sdílení a inspiraci.
Vzdělávací akce
Jste skupina? Ať už jste z jedné organizace nebo jste např. MAS, která sdružuje více subjektů, můžeme vám nabídnout různá školení, které vám pomohou profesionalizovat vaši práci a prezentaci.
– Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka? – Vkládáte obrázky na sociální sítě a nezobrazují se vám tam celé? – Obrázek u události se vám vždycky „nějak blbě“ ořízne? – Potřebujete obrázek v konkrétní velikosti? Např. jako záhlaví na web (např. 1582 x 351) a nevíte, jak na to? – Chcete si plánovat posty, stories, carousely v jednotném vizuálu? – Zařazeno bude i speciální info pro neziskovky
Naučíte se: – vytvořit plakáty / posty / covery / prezentace v aplikaci Canva (zdarma, online) – pracovat se šablonami i bez nich – nahrávat, exportovat, sdílet, tisknout, sdílet návrhy
Sociální sítě – 3 x 3 hodiny, živě nebo online
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktických ukázek a úkolů. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
CO POTŘEBUJETE:
firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil
chuť a motivaci se naučit novým dovednostem
proaktivní naladění (plnění úkolů apod.)
1. den (3 hod)
Seznámení + Očekávání Proč jsme na sítích+ Rozdíly mezi nimi Bezpečnost na sociálních sítích (+úkol) Tvorba strategie, STDC framework, Persony Nová Facebook stránka Meta Business Suite, Creator studio – publikace a plánování na FB a IG + rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
2. den (3 hod)
Diskuze/Dotazy od minula Zhodnocení příspěvků vybraných stránek účastníků, zpětná vazba Community management + Krizová komunikace Soutěže na stránkách – mechaniky a vyhodnocení (+úkol) Nástroje ulehčující správu sociálních sítí + rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
3. den (3 hod)
Diskuze/Dotazy od minula Reels/Sekvence teorie, příklady Reels prakticky – tvorba v prostředí IG, desktop a mobilní aplikace Plánovaná časová rezerva pro vybrané téma, které vyplyne z kurzu
Jak vyfotit dobrou fotku mobilem – 3 hod, živě
Rok, co rok bojujete s tím, že nemáte hezké a použitelné fotografie do vaší výroční zprávy?
Zásadně se liší kvalita fotek vás a vašich kolegů?
Dost možná vlastníte fotografie od profesionála, ale jak si poradit s dalšími akcemi během roku, kde už jej nemáte k ruce?
Zajímá vás, jak fotku dotáhnout k dokonalosti?
Jak ji lehce upravit pomocí nástrojů ve vašem mobilu?
Jakým způsobem fotografie třídit a označovat, abyste je našli ve chvíli, kdy je skutečně potřebujete?
Znáte způsoby, jak fotku odeslat, aniž byste snížili její kvalitu?
Fotograf Jaroslav Rumánek vás přesvědčí o tom, že vyfotit dobrou fotku můžete i z mobilu. A ještě vám k tomu dá i tipy, jak vypadat na fotce líp.
Na workshop je potřeba mít s sebou mobilní telefon, případně nabíječku.
Jak si nastavit strategii placené reklamy – 4 hod, živě nebo online
Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás.
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Během dopoledne si řekneme, co je placená reklama, jak funguje, co by mohlo fungovat právě pro vás a jak to celé uchopit. Povídání, které má za úkol nadchnout vás pro reklamní systémy a několik pracovních listů, které vám pomůžou ujasnit si, co dělat a nedělat a kolik udržitelně investovat do reklamy.
– Zjistíte, o čem je placená reklama. – Dozvíte se, jaké máte možnosti, co je pro vás nejvýhodnější, kolik a kam investovat. – Pochopíte, jak uvažovat nad rozložením rozpočtu ale třeba také nad tím, kdy je vhodné a výhodné reklamy spouštět. – Na konci workshopu budete mít ucelený přehled toho, co pro vás je a co ne.
Celý workshop je teoretický (až na pár praktických úkolů, které budou probíhat pouze formou tužka-papír). Nebudeme zakládat účty ani spouštět reklamy. Nepotřebujete s sebou počítač. Zaměříme se na placené reklamy jako celek, vytvoříme si odstup a podíváme se na ně strategicky.
Komunikační a prezentační dovednosti – 3 hod, živě
Pro ty, kteří se chtějí připravit na to, že budou mluvit s neznámými lidmi nebo před skupinou, pro ty, co se chtějí zdokonalit ve svých prezentačních dovednostech.
Zjistíte jak na to, abyste při vystoupení před lidmi měli větší jistotu.
Rétorika – jasné srozumitelné vyjadřování.
Jak postupovat při přípravě na vystoupení (cíl, publikum – kdo je to, jací jsou, čas, obsah, struktura…).
Jak začít, jak skončit – práce s obsahem a textem.
Pravidla, která jsou platná, ať mluvíme k jednotlivci nebo různě velkým skupinám.
Příprava pomůcek a práce s nimi. Finty ověřené praxí 🙂
Praktická cvičení.
BOZP – každoroční školení pro vedoucí zaměstnance – 3 hod, online
Probereme povinnosti zaměstnavatele vyplývající ze Zákoníku práce. Ale zaměříme se i na novinky, které nám přinesla “doba covidová” – jako roušky nebo dezinfekce…. např. všude přítomná dezinfekce je nebezpečná chemická látka, kterou je dle bezpečnostního listu nutno uchovávat mimo dosah dětí. Dezinfekce je také hořlavina 1. třídy nebezpečnosti, což znamená, že má bod vzplanutí do 21 °C. No a mnoho dalšího
Účastí na semináři získá účastník osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a bude tak oprávněni jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit další zaměstnance.
Seminář je na základě podnětů účastníků prodloužen o 30 minut na téma: Jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje.
Bezpečnosti při venkovních aktivitách – hračky, nástroje, nářadí
Koupání
Přesuny – pěšky, hromadné dopravní prostředky
Výstupem je osvědčení platné 1 rok (obdržíte elektronicky na e-mail uvedený při rezervaci).
Work-life balance aneb osobní vize v myšlenkových mapách – 3 hod, živě nebo online
Přednáška je určená všem, kteří si chtějí vyjasnit svou osobní vizi, tedy smysl svého života.
Tvorba osobní vize pomáhá udělat si pořádek v tom, co od života očekáváme, co chceme, co naopak nechceme a proč. Pomáhá zodpovídat na otázku, jaký je smysl našeho života, proč se chováme a jednáme nějakým způsobem. Co od života vlastně očekáváme.
Tvorba osobní vize nám pomáhá v tom, že si vizi můžeme aktualizovat, upravovat a tím zdokonalovat a hlavně prožívat a přemýšlet o ní.
Jak nevyhořet a pečovat o sebe – 3 hod, živě nebo online
Pro ty, kteří mají pocit, že jsou ve stresu a neví, jak z toho ven. Pro ty, které zajímá syndrom vyhoří a zejména prevence. Tedy jak nevyhořet. Pro všechny, které zajímá, jak o sebe pečovat a jak se udržovat v psychické pohodě.
Proč se zúčastnit?
Uděláte si jasno v tom, který stres je pro vás dobrý a který vám škodí.
Zjistíte, jaké jsou druhy stresorů a které jsou ty vaše. Ty, které vás točí. To, po čem startujete. Tím, že je poznáte, můžete s nimi lépe bojovat. Tedy vlastně pracovat
Mrkneme na moderní typologii nálad Fritze Reimanna.
Projdeme jednotlivé fáze syndromu vyhoření a prostřednictvím diskuze a sdílení nad jednotlivými body se budeme vzájemně inspirovat v možných řešeních.
A nakonec si řekneme konkrétní tipy na to, jak se udržovat v psychické pohodě.
Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali – 3 hod, živě
Pro ty, kteří chtějí poznat, koho mají před sebou, a jaký způsob zvolit, aby lidé lépe rozuměli jejich argumentům. Využít lze nejen v práci, ale i v soukromém životě, kdy chceme něco vysvětlit nebo o něčem přesvědčit nebo se na něčem dohodnout.
Obsah:
Verbální a neverbální projevy, co lidé skutečně sdělují.
Proč je prospěšné naučit se respektovat odlišnosti lidí ve způsobu komunikace.
Různé komunikační typy a jejich projevy, silné a slabé stránky, potřeby, co v komunikaci s nimi dělat/ nedělat.
Jak jednotlivé typy poznáme podle jednání a chování.
Způsoby, jak s různými typy mluvit, aby chtěli naslouchat.
Postup během rozhovoru.
Pro kterou činnost se který komunikační typ nejlépe hodí (a kde je zpravidla najdeme).
Praktická cvičení.
Asertivní komunikace jako základ vyjednávání – 3 hod, živě
Asertivita je komunikační výhodou v každé situaci, pracovní i soukromé. Pomáhá zdravě prosadit sebe a své zájmy, získávat sebedůvěru, zvládat konflikty, správně kritizovat a přijímat kritiku. Požádat o laskavost, ale i správně odmítnout. Co Vás čeká? – Seznámíte se s různými typy chování, s jejich riziky a správnými reakcemi na ně. – Pomocí testu si ověříte svoji míru asertivity a způsob přístupu ke konfliktům. – Vyzkoušíte si správné reakce na kritiku a při řešení konfliktu. – Naučíte se správně požádat o laskavost, ale i odmítnout, když nechcete nebo nemůžete vyhovět.
Plánování času (time management) – 3 hod, živě
Pro koho je seminář určen? – pro ty z vás, kteří máte pocit, že nestíháte – pro ty z vás, kteří si myslíte, že by to s čím časem mohlo být lepší – pro ty z vás, kteří chcete vědět, jak být pánem svého času
Co Vás čeká? – techniky plánování času, opírající se o naše základní poslání – harmonizace životních aktivit
Ženská cykličnost jako efektivní nástroj time managementu – 3 hod, živě
– Poznejte nebo si zvědomte svoji vlastní cykličnost její zásadní vliv na vaše nálady, výkonnost i efektivitu práce. – Pochopte principy jednotlivých fází, zjistěte, jak na maximum využít silné stránky a kvality dané fáze. – Uvědomte si časté chyby a přesvědčení vyplývající z nevědomosti a neznalosti těchto souvislostí. – Získejte cenný nástroj pro maximalizaci svých výkonů a svou tvorbu.
Naučte se lépe plánovat svůj čas, abyste dosahovala vytoužených a vytýčených cílů.Získejte nový pohled na menstruační cyklus jako velmi efektivní nástroj ženského plánování.Dostanete praktické návody pro organizaci práce a času v souladu s ženskou proměnlivostí.
Co nabízíme
Cílem je předávat potřebné informace k rozvoji, podpoře a profesionalizaci neziskových organizací.
Jak projekt funguje? Pořádáme:
Vzdělávací akce
Jste skupina? Ať už jste z jedné organizace nebo jste např. MAS, která sdružuje více subjektů, můžeme vám nabídnout různá školení, které vám pomohou profesionalizovat vaši práci a prezentaci.
Aktuální nabídka témat školení pro skupiny:
Základy práce s Canvou
– 3 hod, živě nebo online
– Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka?
– Vkládáte obrázky na sociální sítě a nezobrazují se vám tam celé?
– Obrázek u události se vám vždycky „nějak blbě“ ořízne?
– Potřebujete obrázek v konkrétní velikosti? Např. jako záhlaví na web (např. 1582 x 351) a nevíte, jak na to?
– Chcete si plánovat posty, stories, carousely v jednotném vizuálu?
– Zařazeno bude i speciální info pro neziskovky
Naučíte se:
– vytvořit plakáty / posty / covery / prezentace v aplikaci Canva (zdarma, online)
– pracovat se šablonami i bez nich
– nahrávat, exportovat, sdílet, tisknout, sdílet návrhy
Sociální sítě
– 3 x 3 hodiny, živě nebo online
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktických ukázek a úkolů. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
CO POTŘEBUJETE:
1. den (3 hod)
Seznámení + Očekávání
Proč jsme na sítích+ Rozdíly mezi nimi
Bezpečnost na sociálních sítích (+úkol)
Tvorba strategie, STDC framework, Persony
Nová Facebook stránka
Meta Business Suite, Creator studio – publikace a plánování na FB a IG
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
2. den (3 hod)
Diskuze/Dotazy od minula
Zhodnocení příspěvků vybraných stránek účastníků, zpětná vazba
Community management + Krizová komunikace
Soutěže na stránkách – mechaniky a vyhodnocení (+úkol)
Nástroje ulehčující správu sociálních sítí
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
3. den (3 hod)
Diskuze/Dotazy od minula
Reels/Sekvence teorie, příklady
Reels prakticky – tvorba v prostředí IG, desktop a mobilní aplikace
Plánovaná časová rezerva pro vybrané téma, které vyplyne z kurzu
Jak vyfotit dobrou fotku mobilem
– 3 hod, živě
Fotograf Jaroslav Rumánek vás přesvědčí o tom, že vyfotit dobrou fotku můžete i z mobilu. A ještě vám k tomu dá i tipy, jak vypadat na fotce líp.
Na workshop je potřeba mít s sebou mobilní telefon, případně nabíječku.
Jak si nastavit strategii placené reklamy
– 4 hod, živě nebo online
Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás.
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Během dopoledne si řekneme, co je placená reklama, jak funguje, co by mohlo fungovat právě pro vás a jak to celé uchopit. Povídání, které má za úkol nadchnout vás pro reklamní systémy a několik pracovních listů, které vám pomůžou ujasnit si, co dělat a nedělat a kolik udržitelně investovat do reklamy.
– Zjistíte, o čem je placená reklama.
– Dozvíte se, jaké máte možnosti, co je pro vás nejvýhodnější, kolik a kam investovat.
– Pochopíte, jak uvažovat nad rozložením rozpočtu ale třeba také nad tím, kdy je vhodné a výhodné reklamy spouštět.
– Na konci workshopu budete mít ucelený přehled toho, co pro vás je a co ne.
Celý workshop je teoretický (až na pár praktických úkolů, které budou probíhat pouze formou tužka-papír). Nebudeme zakládat účty ani spouštět reklamy. Nepotřebujete s sebou počítač. Zaměříme se na placené reklamy jako celek, vytvoříme si odstup a podíváme se na ně strategicky.
Komunikační a prezentační dovednosti
– 3 hod, živě
Pro ty, kteří se chtějí připravit na to, že budou mluvit s neznámými lidmi nebo před skupinou, pro ty, co se chtějí zdokonalit ve svých prezentačních dovednostech.
Zjistíte jak na to, abyste při vystoupení před lidmi měli větší jistotu.
BOZP – každoroční školení pro vedoucí zaměstnance
– 3 hod, online
Probereme povinnosti zaměstnavatele vyplývající ze Zákoníku práce.
Ale zaměříme se i na novinky, které nám přinesla “doba covidová” – jako roušky nebo dezinfekce…. např. všude přítomná dezinfekce je nebezpečná chemická látka, kterou je dle bezpečnostního listu nutno uchovávat mimo dosah dětí. Dezinfekce je také hořlavina 1. třídy nebezpečnosti, což znamená, že má bod vzplanutí do 21 °C. No a mnoho dalšího
Účastí na semináři získá účastník osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a bude tak oprávněni jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit další zaměstnance.
Seminář je na základě podnětů účastníků prodloužen o 30 minut na téma: Jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje.
BOZP – školení pro lektory příměstských táborů
– 2 hod, online
Výstupem je osvědčení platné 1 rok (obdržíte elektronicky na e-mail uvedený při rezervaci).
Work-life balance aneb osobní vize v myšlenkových mapách
– 3 hod, živě nebo online
Přednáška je určená všem, kteří si chtějí vyjasnit svou osobní vizi, tedy smysl svého života.
Tvorba osobní vize pomáhá udělat si pořádek v tom, co od života očekáváme, co chceme, co naopak nechceme a proč. Pomáhá zodpovídat na otázku, jaký je smysl našeho života, proč se chováme a jednáme nějakým způsobem. Co od života vlastně očekáváme.
Tvorba osobní vize nám pomáhá v tom, že si vizi můžeme aktualizovat, upravovat a tím zdokonalovat a hlavně prožívat a přemýšlet o ní.
Jak nevyhořet a pečovat o sebe
– 3 hod, živě nebo online
Pro ty, kteří mají pocit, že jsou ve stresu a neví, jak z toho ven.
Pro ty, které zajímá syndrom vyhoří a zejména prevence. Tedy jak nevyhořet.
Pro všechny, které zajímá, jak o sebe pečovat a jak se udržovat v psychické pohodě.
Proč se zúčastnit?
Jak mluvit, aby vás lidé poslouchali
– 3 hod, živě
Pro ty, kteří chtějí poznat, koho mají před sebou, a jaký způsob zvolit, aby lidé lépe rozuměli jejich argumentům. Využít lze nejen v práci, ale i v soukromém životě, kdy chceme něco vysvětlit nebo o něčem přesvědčit nebo se na něčem dohodnout.
Obsah:
Asertivní komunikace jako základ vyjednávání
– 3 hod, živě
Asertivita je komunikační výhodou v každé situaci, pracovní i soukromé. Pomáhá zdravě prosadit sebe a své zájmy, získávat sebedůvěru, zvládat konflikty, správně kritizovat a přijímat kritiku. Požádat o laskavost, ale i správně odmítnout. Co Vás čeká?
– Seznámíte se s různými typy chování, s jejich riziky a správnými reakcemi na ně.
– Pomocí testu si ověříte svoji míru asertivity a způsob přístupu ke konfliktům.
– Vyzkoušíte si správné reakce na kritiku a při řešení konfliktu.
– Naučíte se správně požádat o laskavost, ale i odmítnout, když nechcete nebo nemůžete vyhovět.
Plánování času (time management)
– 3 hod, živě
Pro koho je seminář určen?
– pro ty z vás, kteří máte pocit, že nestíháte
– pro ty z vás, kteří si myslíte, že by to s čím časem mohlo být lepší
– pro ty z vás, kteří chcete vědět, jak být pánem svého času
Co Vás čeká?
– techniky plánování času, opírající se o naše základní poslání
– harmonizace životních aktivit
Ženská cykličnost jako efektivní nástroj time managementu
– 3 hod, živě
– Poznejte nebo si zvědomte svoji vlastní cykličnost její zásadní vliv na vaše nálady, výkonnost i efektivitu práce.
– Pochopte principy jednotlivých fází, zjistěte, jak na maximum využít silné stránky a kvality dané fáze.
– Uvědomte si časté chyby a přesvědčení vyplývající z nevědomosti a neznalosti těchto souvislostí.
– Získejte cenný nástroj pro maximalizaci svých výkonů a svou tvorbu.
Naučte se lépe plánovat svůj čas, abyste dosahovala vytoužených a vytýčených cílů.Získejte nový pohled na menstruační cyklus jako velmi efektivní nástroj ženského plánování.Dostanete praktické návody pro organizaci práce a času v souladu s ženskou proměnlivostí.